Všechny pozice

Obchodní ředitel/ředitelka

Staňte se součástí dynamicky se rozvíjející rodinné firmy a prohlubujte své dovednosti, schopnosti a znalosti.

Přihlaste se nyní a získejte klíčovou roli jako obchodní ředitel/-ka, která vám poskytne příležitost odpovídat za:

  • obchodní výsledky a strategie společnosti s obratem přes jednu miliardu korun,
  • výsledky oddělení prodeje, nákupu a distribuce a přispět k úspěchu naší rodinné společnosti.
Mám zájem

JAK VYPADÁ TATO PRÁCE?

Odpovědnost za útvar prodeje, nákupu a distribuce

Vaším hlavním úkolem bude komplexní řízení obchodního oddělení společnosti. Tým, který budete mít na starosti, čítá cca 40 zaměstnanců. Očekáváme pravidelný reporting a také analýzy dosažených výsledků vašich podřízených. Nedílnou součástí této pozice je péče o stávající klienty, udržování dlouhodobých obchodních vztahů. Rozvoj obchodních aktivit a hledání nových příležitostí je samozřejmostí. Za své budete také považovat řízení správy obchodních případů, management pohledávek a reklamací.

Podpora týmu

Sám člověk nic nezmůže, vaším úkolem bude podpora jednotné kultury a komunikace ve vašem útvaru. Vedením ve svém týmu budete vytvářet harmonické pracovní prostředí a zajišťovat, aby zaměstnanci v oddělení spolupracovali a efektivně si sdíleli informace. Budete také koordinovat spolupráci mezi dalšími odděleními.

Tvorba a realizace strategií

Hledáme proaktivního kolegu, který sleduje trendy v oboru, aktivně se budete účastnit na oborových veletrzích a akcích. Budete spolupracovat s managementem společnosti na strategickém směřování společnosti. Vaše znalosti využijeme při plánování a realizaci rozvoje i rozpočtu oddělení. Každodenními činnostmi zajistíte strategické plánování a řízení rozvoje oddělení, včetně správy rozpočtu a sledování klíčových ukazatelů výkonu.

POŽADUJEME

  • Předchozí zkušenosti na pozici obchodní ředitel ve výrobní společnosti alespoň 5 let,
  • schopnost domluvit se anglicky případně dalšími jazyky, angličtina na úrovni B2,
  • denní komunikaci se zákazníky a služební cesty, takže řidičský průkaz sk. B určitě také budete potřebovat,
  • praxi ve funkčním informačním systému (Helios Orange výhodou),
  • zdravý selský rozum.

BENEFITY

Nejmodernější technologie, prestižní klienti

Spolupracujeme se značkami jako je Aston Martin, Škoda nebo Boeing.

Home office pro THP

Zaměstnancům poskytujeme komfortní pracovní prostředí, pokud však potřebují, mohou využít možnosti občasné práce z domova. 

Zaškolení a další vzdělávání

Osobní růst zaměstnanců je v našem oboru samozřejmostí. K dispozici ti bude celá řada školení a dalších vzdělávání.

Obědy a káva zdarma

Postaráme se o tvůj pitný režim a také ti přispějeme na celý oběd přímo ve firmě, nebo dostaneš 107 Kč za oběd do výplaty navíc. 

Skvělý tým, na který je spoleh

Ať už jde o běžný pracovní den nebo firemní akce, na dobrou atmosféru se můžeš u nás spolehnout.

Solidní nástupní mzda s motivačním bonusem

S růstem tvých znalostí a dovedností poroste i tvá mzda.

Moderní, čisté a klidné prostředí

Průmysl 4.0 má svá specifika a výhody, jednou z nich je moderní a čisté bezhlučné prostředí.

Psychosociální podpora zaměstnanců

Duševní zdraví je s tím fyzickým pevně propojené, proto nabízíme odbornou podporu v této oblasti. 

Dostupnost

Naše budova ve Starém Městě leží 50 metrů od autobusové zastávky, k dispozici je také parkoviště pro zaměstnance a zázemí pro kola.

5 dní volna navíc

K zákonné dovolené ti přidáváme ještě pět dní bonusového volna navíc.

Benefitní systém Cafeteria Sodexo

Po zkušební době tě čeká motivace v podobě benefitního systému.

15 000 Kč za nového zaměstnance

Zaměstnanci, kteří nám doporučí nového kolegu získají až 15 000 Kč.

Odměny za pracovní jubilea

Naše zaměstnance rádi odměňujeme při pracovních jubileích a jiných příležitostech.

Dotovaný tábor pro děti

Během velkých prázdnin se budeme týden starat o vaše děti na příměstském táboře Ray Service, který je pro děti zaměstnanců dotovaný.

Máš zájem u nás pracovat?
Vyplň formulář

Zašli nám životopis, my se ti ozveme a společně něco vymyslíme.

(Word/PDF dokument – max. 10MB)
Potvrzuji, že jsem se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Souhlasím s ponecháním mého životopisu v databázi Ray Service i pro případná další výběrová řízení, a to po dobu 2 let. Více informací naleznete v sekci Informace o zpracování osobních údajů.

nebo nás kontaktuj
napřímo

Zuzana Štyksová

HR oddělení
personalni@rayservice.com +420 572 434 355
Na ochranu osobních údajů v Ray Service pečlivě dbáme, s Vašimi osobními údaji budeme nakládat v souladu s platnou legislativou. V případě dotazů ohledně ochrany osobních údajů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na personalni@rayservice.com.

Nevíš, která pozice
je pro tebe ta pravá?

Přemýšlíte nad
novou prací?

Odebírete náš newsletter a budete vědět vše o práci v RayService

eco mode onoff