Vyzpovídali jsme naši kolegyni Alenu, která u nás pracuje téměř 20 let a nedávno převzala roli manažerky štěstí. Přečtete si co všechno má na starosti nebo jak vypadá její běžný pracovní den v Ray Service.
Na jaké pozici jste u nás začala a na jaké působíte nyní?
Moje cesta v Ray Service začala v roce 2004, když jsem nastoupila jako personalista a mzdová účetní, a tuto pozici jsem vykonávala až do loňského roku. V roce 2024 jsem přešla na novou pozici – manažer štěstí.
Jaká byla vaše cesta Ray Service?
Začínala jsem v oboru, o kterém jsem nevěděla vůbec nic. Jako úplný začátečník jsem se učila zpracovávat mzdy a personální agendu a současně jsem několik let působila na recepci.
Jak obvykle začínáte svůj běžný pracovní den?
Každý pracovní den začínám s kávou, což je pro mě ideální start do nového dne. Pracovní dny jsou vždy odlišné a moje pracovní náplň je velmi pestrá, což mi vyhovuje.
Ray Service pracuje v kampani také s dětmi zaměstnanců, jak byste svou současnou pozici popsala prvňáčkovi?
Má současná pozice v Ray Service je péče o zaměstnance, a i děti moc dobře ví, co dělá ten, kdo pečuje ☺ Mé úkoly zahrnují zajistit pohodu zaměstnanců, aby byli spokojení a měli všechny potřebné podmínky pro svou práci. Ať jsme děti nebo dospělí, víme, že nejvíc toho zvládne ten, kdo je v pohodě. Snažíme se naplnit požadavky našich zaměstnanců a děláme pro to maximum.
A pokud by se do Ray Service hlásil nějaký váš známý, jak byste firmu Ray Service popsala jemu?
Přijďte se podívat, to je nejlepší. Už během pohovoru si uchazeč může prohlédnout pracovní prostředí, poznat atmosféru a výhody naší firmy. Pro absolventy je Ray Service ideální volbou pro start jejich profesního života.
Čemu se ráda věnujete mimo práci?
Mám mnoho aktivit, jak trávit volný čas, ale ne všechny stíhám. Teď mi život nabídl intenzivní starost o vnuky a to je úplně jiný svět, to dělám opravdu moc ráda. Jinak třeba nově antistresové omalovánky, mnoho let pétanque, cyklistické výlety nebo třeba turistika.