Všechny pozice

Asistent/Asistentka nákupu

Hledáme nového člena týmu na pozici Asistenta/Asistentka nákupu. Tato role je ideální pro motivovaného jednotlivce, který se nebojí výzev a má zájem podílet se na rozvoji společnosti.

Pracujte pro jednu z největších českých rodinných firem Ray Service se sídlem ve Starém Městě. Přidejte se k nám do týmu a získejte stabilní práci s motivačním systémem ohodnocení.

Mám zájem

JAK VYPADÁ TATO PRÁCE?

Správa a monitorování dat v interním systému

Vaší primární činností bude aktualizace a správa dat v informačním systému Helios. Zajistíte, aby informace o dodavatelích, objednávkách a dalších relevantních aspektech byly aktuální a přesné. S dodavateli budete vyjednávat ceny, termíny dodávek a případně jednat o jejich zkrácení, aby se minimalizovaly zpoždění dodávek. Budete sledovat a evidovat náklady spojených s nákupy, aby bylo možné vyhodnocovat efektivitu nákupních procesů a hledat možnosti úspor.

Koordinace s ostatními útvary

Budete úzce spolupracovat s ostatními útvary, jako jsou příjem materiálu, technická příprava výroby, plánování výroby či oddělení prodeje.

Proces výběru dodavatelů

Po zapracování na pozici, budete mít na starosti vedení poptávkových řízení a výběr dodavatelů. To zahrnuje stanovení požadavků na dodavatele, vyhodnocování nabídek a výběr nejvhodnějších dodavatelů na základě předem stanovených kritérií.

POŽADUJEME

  • SŠ vzdělání v oboru ekonomika a podnikání,
  • praxe v obchodní činnosti výhodou,
  • přesnost, pečlivost a spolehlivost v práci,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič),
  • aktivní znalost anglického jazyka,
  • dobrou znalost práce na PC, MS Office.

BENEFITY

Home office pro THP

Zaměstnancům poskytujeme komfortní pracovní prostředí, pokud však potřebují, mohou využít možnosti občasné práce z domova. 

Zaškolení a další vzdělávání

Osobní růst zaměstnanců je v našem oboru samozřejmostí. K dispozici ti bude celá řada školení a dalších vzdělávání.

Obědy a káva zdarma

Postaráme se o tvůj pitný režim a také ti přispějeme na celý oběd přímo ve firmě, nebo dostaneš 107 Kč za oběd do výplaty navíc. 

Skvělý tým, na který je spoleh

Ať už jde o běžný pracovní den nebo firemní akce, na dobrou atmosféru se můžeš u nás spolehnout.

Možnost kariérního růstu

Osobní růst zaměstnanců je v našem oboru samozřejmostí. K dispozici ti bude celá řada školení a dalších vzdělávání.

Solidní nástupní mzda s motivačním bonusem

S růstem tvých znalostí a dovedností poroste i tvá mzda.

Moderní, čisté a klidné prostředí

Průmysl 4.0 má svá specifika a výhody, jednou z nich je moderní a čisté bezhlučné prostředí.

Benefitní systém Cafeteria Sodexo

Po zkušební době tě čeká motivace v podobě benefitního systému.

Možnost zkráceného úvazku

Vymyslíme ideální řešení pro práci na částečný úvazek tak, abychom byli všichni spokojení. 

Psychosociální podpora zaměstnanců

Duševní zdraví je s tím fyzickým pevně propojené, proto nabízíme odbornou podporu v této oblasti. 

Dostupnost

Naše budova ve Starém Městě leží 50 metrů od autobusové zastávky, k dispozici je také parkoviště pro zaměstnance a zázemí pro kola.

5 dní volna navíc

K zákonné dovolené ti přidáváme ještě pět dní bonusového volna navíc.

Benefitní systém Cafeteria Sodexo

Po zkušební době tě čeká motivace v podobě benefitního systému.

15 000 Kč za nového zaměstnance

Zaměstnanci, kteří nám doporučí nového kolegu získají až 15 000 Kč.

Odměny za pracovní jubilea

Naše zaměstnance rádi odměňujeme při pracovních jubileích a jiných příležitostech.

Dotovaný tábor pro děti

Během velkých prázdnin se budeme týden starat o vaše děti na příměstském táboře Ray Service, který je pro děti zaměstnanců dotovaný.

Máš zájem u nás pracovat?
Vyplň formulář

Zašli nám životopis, my se ti ozveme a společně něco vymyslíme.

(Word/PDF dokument – max. 10MB)
Potvrzuji, že jsem se seznámil s Informacemi o zpracování osobních údajů.
Souhlasím s ponecháním mého životopisu v databázi Ray Service i pro případná další výběrová řízení, a to po dobu 2 let. Více informací naleznete v sekci Informace o zpracování osobních údajů.

nebo nás kontaktuj
napřímo

Zuzana Štyksová

HR oddělení
personalni@rayservice.com +420 572 434 355
Na ochranu osobních údajů v Ray Service pečlivě dbáme, s Vašimi osobními údaji budeme nakládat v souladu s platnou legislativou. V případě dotazů ohledně ochrany osobních údajů nás neváhejte kontaktovat e-mailem na personalni@rayservice.com.

Nevíš, která pozice
je pro tebe ta pravá?

Přemýšlíte nad
novou prací?

Odebírete náš newsletter a budete vědět vše o práci v RayService

eco mode onoff